2015. április 20., hétfő

Első díjam

Sziasztok! 

Rendkívüli esetben jöttem hozzátok, mégpedig egy díjjal, amit szeretnék megköszönni a Démonok között című blog íróinak! Még mindig nem tudom elhinni, hogy egyre többen vagyunk, és ahhoz képest, hogy még csak a negyedik rész felé közeledünk, egyre több rendszeres olvasóval, illetve oldalmegjelenítéssel gazdagodom. Mindenkinek szeretném nagyon megköszönni a kedves szavakat, illetve azt, hogy rávilágítotok a dolgokra! A mézes mázas kedves dolgok mellé, ugyanúgy jöhetnek a hibák is, vagy bármi, ami esetlegesen nem tetszik a történetben! 
Ölel Titeket: Lisa Nowell xx



I. DÍJAM


Szabályok: 
- köszönd meg a díjat
- írj magadról 10 dolgot  
- válaszolj a 10 kérdésre
- tegyél fel 10 kérdést
- küldd tovább!

Magamról tíz dolog: 

1. Rendkívül kritikus vagyok, a legtöbb esetben magammal szemben sokkal erősebben, mint másokkal szemben.
2. Az eddig megírt novelláim és elkezdett történeteim közül ez a történet áll hozzám a legközelebb.
3. A kedvenc színem a fekete és a szürke
4. Szeretem a Guns and Roses-t. 
5. Több tervem is van a nyárra, az írással kapcsolatban.
6. Ha valamilyen ötletem támad, akkor elsősorban mindig Lyra Marlowe-val osztom meg, aki őszinte véleménnyel bírálja azt. 
7. A kedvenc íróm Cassandra Clare.
8. A környezetemben, csak nagyon kevés ember tudja, hogy bármilyen szinten is foglalkozom írással. 
9. A kedvenc kritikusom Puzsér Róbert.
10. Állandóan fáradt vagyok, de igyekszem kihozni magamból a maximumot.

Válaszaim:

Hogy viseled a negatív kritikát?
 - Először elég nehezen viseltem, de ahogy én is egyre többet foglalkoztam a témával - mármint kritika írással -, rájöttem, hogy mit kell megtartani, illetve elengedni.
Milyen nyelvet/nyelveket tanulsz?
 - Angolt.
Mi az álomállásod?
-
Hogy ítélsz meg egy blogot? ( Külsőre stb.)
- Mivel szerkesztéssel is foglalkozom, és úgy gondolom van ízlésem, természetesen a külsőt is nézem, viszont egyértelműen a tartalom alapján ítélek.
Milyen témában szeretsz írni?
- Mint olvasni is, leginkább fantasy témában szeretek, de azt veszem észre magamon, hogy kezdek megnyílni más stílusirányzatoknak is.
Hova tűnnek a szavak amiket kiradírozunk? :D
- Szerintem egy mennyország és pokol közötti, száműzött szavaknak kitalált helyre kerülnek. :D
Bejárnál egy vidéket kerékpáron, vagy inkább körberepülnéd a földet egy űrsiklón?
- Ez egy érdekes kérdés, több mindentől is függ a válasz.
Van olyan különleges képességed, amiről mások nem tudnak?
- Nem hiszem, nem tudom. Bár ez nem számít különleges képességnek, de nagyon jó hallgatóság vagyok, és olykor jobban tartom másokban a lelket -akik már magukban nem tartják -, mint magamban.
Kinek a koncertjére szeretnél jegyet az első sorba?
- Erre nem tudnék pontos választ adni. Eminem, Demi Lovato, illetve ide sorolnám a Guns and Roses-t, de sajnos már feloszlottak.
Mi jut eszedbe arról, hogy “igazi férfi”?
- Valaki, aki megérti a nézőpontomat, elfogad olyannak, amilyen vagyok, aki mellett biztonságban érzem magam - nem feltétlen fizikailag - , illetve támogat abban, amit csinálok, persze, ez mindenképp viszonozva.

Kérdéseim:

1. Mi volt az a meghatározó pont, amikor azt mondtad: nekem ezt csinálnom kell? ( az írásra gondolok) 
2. Van a bloggeren belül példaképed? Ha igen, ki?
3. Mi a legnagyobb álmod?
4. Mi az a belső tulajdonság, amit szeretsz magadban?
5. Az előző kérdést folytatva, mi az ami nagyon nem szeretsz?
6. Ha jellemeznek kellene a kedvenc blogod egy szóval, mi lenne az?
7. Mi vársz el egy kritikától/kritikustól? 2.
8. Hány blogot vezetsz aktívan jelenleg?
9. Mit gondolsz a paródiablogokról? 
10. Hány befejezett/befejezettlen blogot zártál be, az első bloggeres napodtól fogva?

Akiknek küldöm: 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése